Aparat foto Canon EOS 60D body


Vand aparat foto Canon NOU. Garantie 1 an.

Caracteristici:
-18 megapixeli
-3.0" LCD rabatabil
-functie Live View
-captura video Full HD 1080p, HD 720p, si VGA
-autofocus in 9 puncte
-5.3 fps declansare continua

Canon EOS 60D este un model in gama middle-level, performant si atragator pentru orice avansat,
este prevazut cu ecran rabatabil si posibilitate de filmare Full HD.


Aparatul este nou in cutie. Predare personala in Bucuresti.
Livrare cu verificare. Platesti cand primesti .


Pret: 749 euro
Contact: 0734473391 ym: L_invoker@yahoo.com

12 comments:

  1. Eu am un EOS D500 de vreo 2-3 ani, foarte bune aparatele Canon

    ReplyDelete
  2. Recomand, isi merita banii. Am si eu un canon si nu m-a dezamagit.

    ReplyDelete
  3. E un super aparat , isi mertia fiecare leu

    ReplyDelete
  4. Intradevad este un aparat foarte bun, raport calitate pret , ok.

    ReplyDelete
  5. E fain, dar parca e prea mare sa-l iei peste tot cu tine. Mirrorless ftw

    ReplyDelete
  6. eu am un canon 500D , cam cat mai valoreaza acum ? il am de vreo 2 ani

    ReplyDelete
  7. Pare ca ai preturi bune, daca au si garantie e perfect. la urmatorul update vbim.

    ReplyDelete
  8. Asta a fost primul aparat foto mai "serios" pe care l-am avut :)

    ReplyDelete